Retourbeleid per 1 januari 2025
Hoogendoorn Hout heeft het verlenen van service hoog in het vaandel staan.
Daarbij hoort ook de mogelijkheid om materialen die in originele staat verkeren, onbeschadigd en schoon zijn te kunnen retourneren.
Dit geldt overigens niet voor speciaal bestelde/geschaafde/bewerkte materialen.
Het retourproces van materiaal bevat veel stappen die niet direct zichtbaar zijn voor jou als klant.
De verwerking van een geretourneerde zending bestaat uit: het beoordelen van het materiaal, het materiaal opnieuw verpakken of terug stapelen in
de voorraad/terug doen in de originele bundel(s) en vervolgens weer op voorraad zetten om weer verkocht te worden en alle daarbij behorende administratieve handelingen.
Aangezien dit hele retourproces zich buiten het zicht afspeelt, wordt al snel vergeten hoeveel handen, handelingen én kosten betrokken zijn bij dit proces.
Daarom hanteren we per 1 januari 2025 een kostenvergoeding in die 10% van de verkoopwaarde bedraagt.
We hopen op jouw begrip!